Καλέστε μας: (0030) 210-7015292

  • Για Μια Κριτική Εκπαιδευτική Θεωρία


    Κωδικός Βιβλίου: 34470P
    Κατηγορία Βιβλίου:
    Εκδότης:
    Συγγραφέας:
    Translator:
    Language:
    Βιβλιοδεσία:
    Μαλακό εξώφυλλο
    Ημερομηνία Έκδοσης :
    1990
    Αριθ. Σελίδων:
    315
    Αριθ. Τόμων:
    1
    Διαστάσεις Βιβλίου:
    21x14
    Διαθεσιμότητα:
    Επικοινωνήστε

    25,00 €

    Μοιραστείτε το:

    Εκπαίδευση και έρευνα δράσης BECΟMING CRITICAL EDUCATION KNOWLEDGE AND ACTION RESEARCH Αποτιμώντας κριτικά βασικές φιλοσοφικές θέσεις για την εκπαιδευτική έρευνα, οι συγγραφείς Wilfred Carr και Stephen Kemmis εισηγούνται με το βιβλίο τους «Becoming Critical» μια συγκεκριμένη επιχειρηματολογία, που απορρίπτει την άποψη ότι η εκπαιδευτική έρευνα είναι αποκλειστικά πεδίο δράσης των «ειδικών» και ενισχύει τη θέση ότι η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών προϋποθέτει την υιοθέτηση από την πλευρά τους μιας ερευνητικής στάσης σχετικά με την πρακτική τους. Η κριτική προσέγγιση της εκπαιδευτικής θεωρίας, της οποίας έκφραση αποτελεί η έρευνα δράσης, μπορεί να τροφοδοτήσει με τη σειρά της την ανάπτυξη μιας κριτικής θεωρίας για την εκπαίδευση. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ) Περιεχόμενα Προλόγισμα Πρόλογος Εισαγωγή Κεφάλαιο 1: Εκπαιδευτικοί, ερευνητές και αναλυτικό πρόγραμμα Κεφάλαιο 2: Η θετική επιστημονική προσέγγιση της θεωρίας και πράξης Κεφάλαιο 3: Η ερμηνευτική άποψη της εκπαιδευτικής θεωρίας και πράξης Κεφάλαιο 4: Θεωρία και πρακτική: επαναπροσδιορισμός του προβλήματος Κεφάλαιο 5: Κριτική προσέγγιση στη θεωρία και στην πράξη Κεφάλαιο 6: Προς μια κριτική παιδαγωγική θεωρία Κεφάλαιο 7: Η έρευνα δράσης ως κριτική εκπαιδευτική επιστήμη Κεφάλαιο 8: Εκπαιδευτική έρευνα
    Tags:

    Πίσω